Zoals de titel al aangeeft. Ik ben van plan een Sparco interieur te plaatsen en moet mijn Recaro interieur kwijt. Het is onberispelijk. Ik heb de auto een jaar in bezit en daarvoor was hij zo goed als vanaf de eerste aankoop in bezit van een oudere, alleenstaande dame zonder kinderen, dus de PX-stoel en achterstoelen zijn nauwelijks gebruikt en dat zie je. Er zijn de gebruikelijke ouderdomsrimpels op de bestuurderswangkant, maar helemaal niet erg, ik kan meer foto's maken. Ik zou nog steeds zeggen dat het waarschijnlijk het best versleten interieur is dat ik in een MINI heb gehad. Zeer netjes.
Verwarmd en wordt geleverd met rails.
Geef de voorkeur aan ophalen in persoon, maar kan proberen een palletlift als C19 het reizen verhindert.
£1295 voor alles.
Plus verzendkosten.
Stuur een bericht met vragen
Betaling kan contant, Paypal, bankoverschrijving of desnoods kan ik een creditcard accepteren, aangezien ik een online retailbedrijf bezit.
Verwarmd en wordt geleverd met rails.
Geef de voorkeur aan ophalen in persoon, maar kan proberen een palletlift als C19 het reizen verhindert.
£1295 voor alles.
Plus verzendkosten.
Stuur een bericht met vragen
Betaling kan contant, Paypal, bankoverschrijving of desnoods kan ik een creditcard accepteren, aangezien ik een online retailbedrijf bezit.