MiniTorque.com banner

Jak rozpoznać, czy samochód ma silnik N14 czy N18?

89K views 9 replies 6 participants last post by  M4TT  
#1 · (Edited by Moderator)
Cześć wszystkim, zasadniczo tak jak sugeruje tytuł. Zamierzam kupić Cooper JCW w nowym roku i zasadniczo chcę wiedzieć, czy istnieje prosty sposób, aby dowiedzieć się, jaki silnik jest zamontowany w samochodzie. Czy to takie proste jak podniesienie maski i natychmiastowe stwierdzenie, czy jest to N14 czy N18, czy też będzie to na V5?? Jestem w 100% nowy w posiadaniu mini, więc staram się tego wszystkiego nauczyć, zanim wydam jakiekolwiek pieniądze. Przejechałem się jednym, kiedy po raz pierwszy pojawiły się w 2002 roku, z zamiarem kupna, ale wtedy był trochę mały, więc zamiast tego kupiłem Golfa Mk4 R32. Nadal mam bakcyla Mini od jazdy nim tego dnia, więc znowu szukam, lepiej późno niż wcale, prawda. Oto kilka samochodów jako przykłady, czy ktoś może powiedzieć, jaki silnik jest zamontowany w tych :confused: https://www.ebay.co.uk/itm/MINI-HATCH-JOHN-COOPER-WORKS-Silver-Manual-Petrol-2013/322826997064?hash=item4b29fd0d48:g:X00AAOSwFLxZ4fWE

#3 ·
N18 był montowany w R56 Cooper S od 2010 roku i JCW od 2012 roku.

Oba ogłoszenia w Twoim poście to N18

Wysłane z mojego iPhone'a za pomocą Tapatalk
Cześć ok dzięki za to :). Więc zasadniczo opiera się to na dacie/rejestracji, kiedy samochód został zarejestrowany. JCW przed 2012 rokiem miałoby silnik N14.

Czy wiesz lub czy ktoś wie, czy istnieje sposób na 100% sprawdzenie, jaki silnik jest zamontowany? Samochód mógł zostać wyprodukowany w 2011 roku, ale zarejestrowany w 2012 roku, więc prawdopodobnie miałby silnik N14?

Przepraszam, jeśli to głupie pytanie, ale to wszystko jest dla mnie nowe, wciąż próbuję rozgryźć sprawy.

#10 ·
Cześć wszystkim, dziękuję za pomoc i informacje!

Dziękuję za zdjęcie silników obok siebie, zdecydowanie widać różnicę, prawda?